- Kontakt os på telefon: 70 22 11 18
- Hurtig søgning
- |
- Afbudsrejser og tilbud
- |
- FAQ
Dit indkvartering
Ankomst og afgang
Faciliteter
Safety-bokse
Depositum
Indretning af hoteller og lejligheder
Præferencer og ønsker
Kæledyr
Køleskab
Forbehold
Rygning
Larm
Ankomst og afgang
Ved ankomsten til dit hotel eller lejlighed, skal du henvende dig til dine guider. De vil informere dig om, hvor du vil få udleveret din nøgle, samt hvornår dit værelse eller lejlighed er til rådighed (ofte først efter kl. 18.00). På afrejsedagen skal du forlade dit værelse/lejlighed før kl.10.00 om morgenen.
Faciliteter
Ved enkelte faciliteter, fx sauna, kan der skulle betales et tillæg. Det er muligt, at faciliteterne udenfor sæsonen eller ved mangel på interesse kan være lukkede. Det kan være, at aircondition kun er i gang på bestemte tidspunkter af dagen eller kun i de varmeste måneder af året.
Safety-bokse
Du kan næsten altid leje en safety-boks til dine værdigenstande ved receptionen. Det kan også være én fælles safety-boks. Nogle gange har du også en egen safety-boks til rådighed på dit værelse/lejlighed. For det meste skal du betale et tillæg for brug af en safety-boks. Vi anbefaler altid, at du lejer en safety-boks. écart er ikke ansvarlig for tabte eller stjålne værdigenstande.
Depositum
Ansvarsdepositum:
Der kan forlanges depositum på stedet ved ankomst. To muligheder; det kan være, at du enten skal aflevere kreditkortoplysninger eller lægge et kontant beløb. Guiderne vil så vidt muligt forsøg at informere om hvilke procedurer, der gør sig gældende på dit overnatningssted.
Du får dit depositum tilbagebetalt, når du forlader din lejlighed, efter at den er kontrolleret og fundet i orden, eller også bliver beløbet refunderet på din bankkonto. Betaling og tilbagebetaling af depositum er altid et anliggende mellem dig og overnatningsstedets ejer. écart er ikke ansvarlig for dette.
Indretning af hoteller og lejligheder
Alle lejligheder har et tekøkken. Et tekøkken er indrettet efter lokale standarder med køleskab, to kogeplader og begrænset køkkenudstyr. Du kan derefter som udgangspunkt ikke forberede omfattende måltider.
Præferencer og ønsker
écart vil så vidt muligt prøve at opfylde alle særlige ønsker, der er angivet ved bookingen. Det er desværre ikke altid, at vi kan imødekomme evt. ønsker. écart kan ikke påtage sig ansvaret for særlige ønsker, der ikke er opfyldt.
Kæledyr
I almindelighed er det ikke muligt at tage dit kæledyr med på ferie. Klik her for mere information om kæledyr.
Køleskab
Alle lejligheder har tekøkken med køleskab. På nogle hotelværelser er der et tekøkken med køleskab, i visse tilfælde kan der lejes et køleskab. Hvis dette er muligt, står det nævnt ved hotellet under overskriften 'Værelser'.
Forbehold
En ferie i udlandet betyder andre mennesker, en anden kultur, anderledes mad osv. Dette er én af de tiltrækkende sider af en ferie, men også et aspekt af din ferie som du skal være forberedt på.
- Når du vælger et enkelt overnatningssted, kan du naturligvis ikke forvente et femstjernet hotel.
- Du skal regne med at der kan være byggeaktiviteter på dit overnatningssted.
- Du skal regne med at der højst sandsynligt er begrænsede åbningstider af butikker og natteliv, og et mindre udbud af faciliteter i begyndelsen og slutningen af sæsonen.
- Vand og elektricitet er i de sydeuropæiske og fjerne lande ikke altid af det samme niveau, som du er vant til.
- Strømforsyningen er nogen gange lavere, og det er muligt, at der optræder korte strømsvigt.
- Det kan også være, at du kun har en lille vandbeholder.
- I nogle badeværelser er der ingen bruserforhæng og/eller håndbruseren kan ikke hænges op.
Rygning
I mange lande er der kommet nye regler omkring rygning. På mange restauranter og hoteller har de særskilte steder for rygere. På mange overnatningssteder er det ikke længere tilladt at ryge på værelserne, og rygning må i mange tilfælde kun ske udenfor.
Larm
Det kan desværre ske, at andre feriegæster laver ballade. Det har vi ingen indflydelse på. Det kan også forekomme, at du selv (bevidst eller ubevidst) kommer til at genere andre. Vores guide eller hotelmanager kan bede dig, om at du forbedrer din opførsel. Hvis klagerne vedvarer, kan guiden eller hotelmanageren bede dig forlade overnatningsstedet. Alle konsekvenser deraf er for din egen regning. Der skal være ro efter kl. 22 i lejlighederne. Fest o. lign. vil herefter skulle foregå andre steder end i lejlighedskomplekset.