- Kontakt os på telefon: 70 22 11 18
- Hurtig søgning
- |
- Afbudsrejser og tilbud
- |
- FAQ
Utilfreds eller klager
ReklamationerForbehold
Reklamationer
Har du klager over din rejse eller er du utilfreds med dit indkvartering, bør du øjeblikkeligt rapportere det i receptionen på din indkvartering og til Ecart kontaktperson på stedet. Er der ingen tilstede eller mener du at klagen ikke bliver løst korrekt, bør du fra dit overnatningssted øjeblikkeligt ringe eller e-maile til Ecart kvarter i Danmark. Vore kontaktoplysninger står også angivet i dine rejsedokumenter.
Det er absolut nødvendigt at handle på denne måde, fordi Ecart for det meste kan gøre noget ved din klage lige så snart du har informeret os om problemet. Set i bakspejlet efter at være kommet hjem, er det naturligvis ikke muligt at løse problemet længere. Klager der ikke er blevet rapporteret på rejsemålet, og som der ikke er udfyldt en klageformular om, bliver ikke taget i behandling.
Hvis din klage ikke er løst tilfredsstillende på rejsemålet, er det nødvendigt at udfylde en klageformular, så du kan gøre din klage kendt, når du kommer hjem. Du kan indsende din klage inden for en måned efter hjemkomsten fra din rejse, skriftligt, via e-mail eller fax. Blot at indsende en klage uden yderliger forklaring er ikke nok for at tage din klage i behandling. Efter at have modtaget dine kommentarer sender vi altid en bekræftelse for modtagelsen. Vi sender et omfattende svar på dine kommentarer indenfor én måned.
Du kan sende din korrespondance til:
Ecart
Kundeserviceafdelingen
Fuglebakkevej 88 1
2000 Frederiksberg
e info@ecart.dk
i www.ecart.dk
Hvis klagen vedrører rejseorganisationen eller måden bookingen er foregået på, kan du indenfor en måned efter at have taget kendskab til de faktiske omstændigheder (som klagen vedrører) fremlægge din klage hos os. Hvis vi modtager en klage, inden afrejsen, sender vi ingen bekræftelse for modtagelsen. Dette fordi vi kan behandle din klage indenfor to uger (i hvert tilfælde før afrejse). For yderligere information om rejsebetingelser og dine rettigheder som rejsende henvises til DRF rejsebetingelser. Forbehold
En ferie i udlandet betyder andre mennesker, en anden kultur, anderledes mad osv. Dette er én af de tiltrækkende sider af en ferie, men også et aspekt af din ferie som du skal være forberedt på.
- Når du vælger et enkelt indkvartering, kan du naturligvis ikke forvente et femstjernet hotel.
- Du skal regne med at der kan være byggeaktiviteter på dit overnatningssted.
- Du skal regne med at der højst sandsynligt er begrænsede åbningstider af butikker og natteliv samt et mindre udbud af faciliteter i begyndelsen og slutningen af sæsonen.
- Vand og elektricitet er i de sydeuropæiske og fjerne lande ikke altid af det samme niveau, som du er vant til.
- Strømforsyningen er nogen gange lavere, og det er muligt, at der optræder korte strømsvigt.
- Opvarmning af vandet sker ofte ved hjælp af såkaldte solfangere.
- I nogle badeværelser er der ingen bruserforhæng og/eller kan håndbruseren ikke hænges op.
- Der kan på dit indkvartering nogen gange godt forekomme skadedyr såsom f.eks kakerlakker og myrer. Generelt er det ikke p.g.a. utilstrækkelig hygiejne men p.g.a. de klimatiske forhold.